Na této stránce naleznete návody pro řešení různých situací, které vás mohou jako členy BDHZ potkat. Takže čtěte, co máte dělat když ...
Ale také si dobře přečtěte, co NEDĚLAT:
Nevolat kvůli každé maličkosti pohotovostní službu!!! Pohotovostní servis slouží pouze k zásahům, které zabraňují akutním škodám na majetku nebo v případech ohrožení zdraví či života. Ani zlomený klíč ve vstupních dveřích není důvodem k okamžitému alarmu pohotovostí s tučnými sazbami. A už vůbec ne zlomený klíč od sklepa nebo kočárkárny, či vadný schodišťový spínač, což je nedávná realita. Vždy je třeba nejprve zkusit standardní metody. V každém domě se nějaký šikulka určitě najde a primárně je třeba kontaktovat nasmlouvané techniky (viz záložka Kontakty).
Tak vezměte v potaz, že v případě povolání pohotovostní služby k řešení situace, která neodpovídá výše uvedeným kritériím, hradí fakturu ten, kdo službu zavolal (objednal) ! ! !